KONTRASTI
VELIČINA TEKSTA
ISTICANJE SADRŽAJA
POVEĆALO I POKAZIVAČI

Upravni odjel za prostorno uređenje, graditeljstvo i obnovu

Upravni odjel za obrazovanje, kulturu, šport, mlade i civilno društvo obavlja upravne i stručne poslove u području obrazovanja, osnovnog i srednjeg školstva, predškolskog odgoja i naobrazbe, znanosti, kulture, tehničke kulture, športa, civilnog društva i nacionalnih manjina.

U okviru svog djelokruga Upravni odjel obavlja posebice sljedeće poslove:

  • planiranje, organiziranje i financiranje djelatnosti osnovnog i srednjeg školstva i predlaganje mjera unaprjeđenja obrazovnog sustava,
  • obavljanje financijsko administrativnih poslova u svezi korištenja sredstava za decentralizirano financiranje potreba u obrazovnim ustanovama kojih je osnivač Županija,
  • organizaciju postupka i izradu akata za organizirani prijevoz učenika osnovnih i srednjih škola,
  • prati stanje u području osnovnog i srednjeg školstva i predlaže mjere unaprjeđenja obrazovnog sustava,
  • obavljanje stručnih, savjetodavnih i drugih poslova u nadležnosti Županije kao osnivača osnovnih i srednjih škola,
  • provodi postupak vezano uz dodjelu stipendija učenicima srednjih škola i studentskih stipendija, te drugih potpora u cilju podizanja razine obrazovanja,
  • izradu akata i predlaganje mjera za rješavanje pitanja koja proizlaze iz položaja Županije kao osnivača obrazovnih ustanova, osobito u upravljanju i raspolaganju nekretninama ustanova,
  • obavljanje stručnih poslova i praćenje stanja te predlaganje mjera u području kulture, tehničke kulture i športa u Županiji, 
  • suradnju s nadležnim ministarstvima, jedinicama lokalne samouprave i udrugama iz područja kulture, tehničke kulture i športa te sudjelovanje u organiziranju kulturnih i športskih manifestacija od interesa za Županiju,
  • praćenje, izrade te podnošenje izvješća o provođenju mjera nacionalnih strategija i planova iz djelokruga upravnog odjela,
  • suradnja s udrugama civilnog društva i koordiniranje poslova u svezi sufinanciranja rada udruga kada obavljaju poslove od interesa za opće dobro,
  • poslove nacionalnih manjina, suradnja s vijećima i predstavnicima nacionalnih manjina i poslovi koji se odnose na ostvarivanje ljudskih prava,
  • izrada nacrta akata iz djelokruga Upravnog odjela,
  • stručne i administrativne poslove za radna tijela Županije koja se, sukladno posebnim propisima i aktima Županije osnivaju za područja iz djelokruga Upravnog odjela,
  • sudjelovanje u provedbi projekata sufinanciranih iz fondova Europske unije i državnih tijela,
  • sudjelovanje u izradi strateških i ostalih dokumenata Županije,
  • druge poslove utvrđene posebnim zakonom, drugim propisom, aktom Županijske skupštine ili župana.

Upravni odjel za obrazovanje, kulturu, šport, mlade i civilno društvo obavlja i povjerene poslove državne uprave određene zakonom koji se odnose na:
- obavljanje nadzora nad statutima i pravilnicima o unutarnjem ustrojstvu i načinu rada dječjeg vrtića; utvrđivanje uvjeta za početak rada i ostvarivanje programa predškolskog odgoja pri osnovnim školama, kao igraonice u knjižnicama, te u zdravstvenim, socijalnim, kulturnim, sportskim ustanovama i udrugama; utvrđivanje primjerenog programa školovanja i primjerenog oblika pomoći školovanja učenika s teškoćama u razvoju, prijevremeni upis djece u osnovnu školu i na odgodu upisa djeteta u prvi razred osnovne škole; privremeno oslobađanje od upisa u prvi razred osnovne škole, privremeno oslobađanje od započetog školovanja, prijave za upis učenika s teškoćama u razvoju u prvi razred srednje škole putem nacionalnog informacijskog sustava prijava i upisa u srednje škole; donošenje odluke o uključivanju učenika u pripremnu ili dopunsku nastavu hrvatskog jezika; izdavanje potvrde o završenom programu pripremne nastave hrvatskog jezika za djecu koja ne znaju ili nedovoljno znaju hrvatski jezik; obavljanje nadzora nad obavljanjem poslova na osnovi javnih ovlasti u osnovnim i srednjim školama, te nad zakonitošću rada i općih akata školskih ustanova; donošenje plana upisa djece u osnovnu školu, te određivanje osnovne škole u kojoj učenik, kojem je izrečena pedagoška mjera preseljenja u drugu školu, nastavlja školovanje; donošenje odluka o broju razrednih odjela u osnovnim školama; poduzimanje odgovarajućih mjera temeljem odredbi zakona kojim se uređuje odgoj i obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi u vezi sa zanemarivanjem obveza roditelja prema djeci; izdavanje obavijesti školskim ustanovama da u evidenciji o radnicima za kojima je prestala potreba u punom ili dijelu radnog vremena nema odgovarajuće osobe kako bi nakon toga mogle popuniti upražnjeno radno mjesto putem natječaja; vođenje evidencije o učiteljima/nastavnicima, stručnim suradnicima i ostalim radnicima osnovnih i srednjih škola za čijim je radom prestala potreba, o prijavi potreba školskih ustanova za radnicima zaposlenim na neodređeno vrijeme i nepuno radno vrijeme; raspuštanje školskog odbora i imenovanje povjerenstva za upravljanje školom, kada školski odbor ne obavlja poslove iz svog djelokruga u skladu sa zakonom, aktom o osnivanju ili statutom škole ili te poslove obavlja na način koji ne omogućuje redovito poslovanje i obavljanje djelatnosti škole te kada se školski odbor ne može konstituirati; utvrđivanje minimalnih tehničkih i higijenskih uvjeta prostora u kojem se izvode programi obrazovanja odraslih,
- utvrđivanje postojanja uvjeta za osnivanje kazališta te prijava kazališta za upis u očevidnik kazališta.

DOKUMENTI


2025. godina

 

14.3.2025.

28.2.2025.

10.2.2025.

3.2.2025.

Javni poziv za predlaganje programa javnih potreba u kulturi Sisačko-moslavačke županije za 2025. godinu

31.1.2025.


15.1.2025.

2024. godina

 

28.11.2024.

20.11.2024.

11.11.2024.

4.11.2024.

7.10.2024.

  • Rok za dostavu zahtjeva za ostvarivanje jednokratne novčane pomoći za studente I. godine redovnog studija na području Sisačko-moslavačke županije (Sveučilište u Zagrebu, Metalurški fakultet ili Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Odsjek u Petrinji) u akademskoj godini 2024./2025. produžen je do 15. listopada 2024. godine
    Više na poveznici

30.9.2024.

26.9.2024.

24.9.2024.

12.9.2024.

20.6.2024.

17.6.2024.

9.4.2024.

6.3.2024.

7.2.2024.

30.1.2024.

Odluka o davanju suglasnosti na Odluku školskog odbora Gimnazije Sisak

29.1.2024.

e-Upisi u prvi razred osnovne škole

19.1.2024.

Odluka o dodjeli sredstava udrugama i drugim organizacijama civilnog društva na području Sisačko-moslavačke županije temeljem provedenog Javnog poziva za predlaganje javnih potreba u kulturi Sisačko-moslavačke županije za 2024. godinu

Upute korisnicima financijskih sredstava

 

ARHIVA DOKUMENATA

 

Upravni odjel za prostorno uređenje, graditeljstvo i obnovu obavlja upravne, stručne i administrativne poslove iz područja prostornog uređenja, graditeljstva, nekretnina i obnove.

U okviru svog djelokruga Upravni odjel obavlja posebice sljedeće poslove:

  • provedbu upravnog postupka u prvom stupnju izdavanjem akata provođenja dokumenata prostornog uređenja: izdavanje lokacijske dozvole, rješenja o utvrđivanju građevne čestice i druge poslove u skladu sa zakonu,
  • provedbu upravnog postupka u prvom stupnju izdavanjem akata u postupku građenja: izdavanje građevinske dozvole, uporabne dozvole, dozvole za uklanjanje, dozvole za promjenu namjene i uporabu građevine, rješenja o produženju važenja akata, rješenja o promjeni investitora, rješenja o izvedenom stanju i drugih akata u skladu sa zakonom,
  • provedbu neupravnog postupka izdavanja akata provođenja dokumenata prostornog uređenja: izdavanje lokacijske informacije, potvrde o usklađenosti parcelacijskog elaborata s dokumentima prostornog uređenja, izvoda iz prostornih planova, obavijesti o posebnim uvjetima, uvjerenja o statusu čestice i drugih akata u skladu sa zakonom,
  • provedbu neupravnog postupka izdavanjem akata u postupku građenja: izdavanje potvrde glavnog projekta, potvrda završnog izvješća nadzornog inženjera, prijave početka građenja, prijave nastavka radova i drugih akata u skladu sa zakonom,
  • upravljanja neizgrađenim građevinskim zemljištem i građevinama sa zemljištem nužnim za redovitu uporabu te građevine, u vlasništvu Republike Hrvatske, koje se nalaze na području Sisačko-moslavačke županije, a izvan područja grada sjedišta Sisačko-moslavačke županije ili velikog grada, u skladu s Zakonom o upravljanju nekretninama i pokretninama u vlasništvu Republike Hrvatske,
  • vođenje evidencija i izrada izvješća propisanih posebnim propisima prostornog uređenja, graditeljstva i nekretnina,
  • koordinacija i vođenje izrade dokumenata prostornog uređenja županijske razine u skladu sa zakonom,
  • izrada akata i provedba postupaka sukladno zakonima i odlukama nadležnih tijela,
  • praćenje i dostava podataka iz područja prostornog uređenja, graditeljstva i eNekretnina jedinicama lokalne samouprave, nadležnom ministarstvu, Županijskom zavodu za prostorno uređenje, Državnom zavodu za prostorno uređenje i Državnom zavodu za statistiku,
  • vođenje baze podataka eNekretnina i izradu dokumenata, akata i izvješća na temelju podataka iz baze eNekretnina sukladno posebnom zakonu,
  • provedbu postupaka obnove u nadležnosti županije sukladno Zakonu o obnovi zgrada oštećenih potresom na području grada Zagreba, Krapinsko-zagorske županije, Zagrebačke županije, Sisačko-moslavačke županije i Karlovačke županije, te programa donesenih na temelju Zakona,
  • poslove koordinacije s gradovima i općinama vezano uz obnovu zgrada oštećenih potresom,
  • stručne i administrativne poslove za stožer civilne zaštite Županije u dijelu koji se odnosi na obnovu od potresa,
  • sudjelovanje u provedbi projekata sufinanciranih iz fondova Europske unije i državnih tijela,
  • sudjelovanje u izradi strateških i ostalih dokumenata države, županije i jedinica lokalne samouprave,
  • druge poslove utvrđene posebnim zakonom, drugim propisom, aktima Županijske skupštine ili župana.

U okviru Upravnog odjela, za obavljanje poslova iz područja prostornog uređenja i graditeljstva, ustrojene su ispostave u Novskoj, Glini, Hrvatskoj Kostajnici i Popovači.

Upravni odjel za prostorno uređenje, graditeljstvo i obnovu obavlja povjerene poslove državne uprave koji se odnose na stambeno zbrinjavanje i imovinsko-pravne poslove i to:

  • utvrđivanje prava na naknadu za imovinu oduzetu za vrijeme jugoslavenske komunističke vladavine; izdavanje uvjerenja o pokrenutom postupku naknade; izdavanje uvjerenja i očitovanja o činjenicama jesu li određene nekretnine obuhvaćene podnesenim zahtjevima za naknadu; u stvarima koji se odnose na utvrđivanje vlasništva Republike Hrvatske na oduzetim nekretninama za koje nije podnesen zahtjev za naknadu ili je pravomoćno odbijen ili odbačen; izvlaštenje nekretnina (potpuno i nepotpuno izvlaštenje); provođenje osiguranja dokaza o stanju i vrijednosti nekretnina za koje se predlaže izvlaštenje; davanje odobrenja korisniku izvlaštenja za obavljanje pripremnih radnji; donošenje privremenog rješenja, stupanje u posjed izvlaštene nekretnine u tijeku postupka izvlaštenja; određivanje naknade za izvlaštene nekretnine i sklapanje nagodbi sa snagom izvršne isprave; u stvarima predaje neizgrađenog građevinskog zemljišta u vlasništvo jedinici lokalne samouprave i određivanje naknade za predano zemljište,
  • obnovu, potporu za popravak i potporu za opremanje ratom oštećenih ili uništenih objekata (obiteljske kuće ili stana I, II, III, IV, V i VI stupnja oštećenja), povrat vlastito uloženih sredstava za obnovu – popravak u ratu oštećenih objekata, prelokaciju i zamjenu utvrđenog prava na obnovu za novčana sredstva, drugi objekt ili smještaj u ustanovu socijalne skrbi, te naknadu materijalne štete uslijed terorističkih akata i javnih demonstracija,
  • rješavanje o pravu na stambeno zbrinjavanje korisnika stambenog zbrinjavanja na potpomognutim područjima.

 

 

Upravni odjel za zdravstvo, socijalnu skrb i hrvatske branitelje obavlja upravne i stručne poslove u području zdravstva, socijalne skrbi, pravnog položaja i statusa hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata te statusa i prava civilnih stradalnika iz Domovinskog rata.

U okviru svog djelokruga Upravni odjel obavlja posebice sljedeće poslove:

  • praćenje i nadziranje poslovanja zdravstvenih ustanova i ustanova socijalne skrbi kojih je osnivač Županija, te predlaganje mjera u cilju poboljšanja uvjeta njihova poslovanja te pripremu izvješća o njihovom radu za nadležna tijela,
  • obavljanje financijsko administrativnih poslova u svezi korištenja sredstava za decentralizirano financiranje potreba zdravstvenih ustanova i ustanova socijalne skrbi kojih je osnivač Županija,
  • predlaganje programa i mjera za ostvarivanje višeg standarda zdravstvene zaštite i socijalne skrbi stanovništva,
  • poticanje i potpore programima i projektima udruga i drugih oblika organiziranog djelovanja i rada u području branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji,
  • rješavanje u prvom stupnju u upravnom postupku u području socijalne skrbi u skladu sa zakonom i drugim propisima,
  • rješavanje u drugom stupnju po žalbama izjavljenim na upravne akte upravnih tijela gradova i općina iz područja socijalne skrbi u skladu sa zakonom i drugim propisima,
  • predlaganje mjera za svrsishodno upravljanje i raspolaganje imovinom, a posebno nekretninama zdravstvenih ustanova i ustanova socijalne skrbi kojih je osnivač Županija,
  • stručne i administrativne poslove za radna tijela Županije koja se, sukladno posebnim propisima i aktima Županije, osnivaju za područja iz djelokruga Upravnog odjela,
  • suradnja s udrugama i drugim pravnim osobama i tijelima osnovanim u području iz djelokruga Upravnog odjela,
  • sudjeluje u provedbi projekata sufinanciranih iz fondova Europske unije i državnih tijela,
  • sudjelovanje u izradi strateških i ostalih dokumenata Županije,
  • druge poslove utvrđene posebnim zakonom, drugim propisom, aktom Županijske skupštine ili župana.

Upravni odjel za zdravstvo, socijalnu skrb i hrvatske branitelje obavlja i povjerene poslove državne uprave određene zakonom koji se odnose na:

  • pravni položaj, rješavanje pravnog položaja, statusa i drugih pitanja hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, hrvatskih ratnih vojnih invalida iz Domovinskog rata, članova obitelji smrtno stradalog ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata, stradalih pirotehničara i članova njihovih obitelji; zaštitu civilnih žrtava Domovinskog rata, zaštitu sudionika Drugog svjetskog rata, zaštitu vojnih i civilnih invalida Drugog svjetskog rata, mirnodopskih vojnih invalida, ratnih vojnih invalida stradalih pri obavljanju vojnih i redarstvenih dužnosti u stranoj zemlji u okviru mirovnih snaga i mirovnih misija ako ih je na tu dužnost uputilo nadležno tijelo u okviru međunarodnih obveza nakon 15. svibnja 1945. godine i članova njihovih obitelji; pribavljanje stručnog mišljenja ovlaštene zdravstvene ustanove o postojanju uzročno-posljedične veze pojave bolesti i/ili pogoršanja bolesti kao posljedice sudjelovanja u obrani suvereniteta Republike Hrvatske; pribavljanje nalaza i mišljenja tijela nadležnog za vještačenje o uzroku i postotku oštećenja organizma, pravu na doplatak za njegu i pomoć druge osobe, pravu na ortopedski doplatak, pravu na doplatak za pripomoć u kući, nesposobnosti za privređivanje, ostvarivanje prava na novčanu naknadu za nezaposlene hrvatske branitelje iz Domovinskog rata i članove njihovih obitelji; ostvarivanje prava na jednokratnu novčanu pomoć nakon ekshumacije i identifikacije ili proglašenja nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata umrlim; ostvarivanje prava na jednokratnu novčanu pomoć zbog nemogućnosti podmirenja osnovnih životnih potreba; u stvarima koje se odnose na usluge osobe za pružanje njege i pomoći; na besplatni topli obrok; ostvarivanje prava osoba određenih Zakonom o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji i Zakonom o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata na besplatne udžbenike; izvješćivanje i pozivanje članova obitelji nestalih hrvatskih branitelja i civilnih žrtava iz Domovinskog rata o identifikaciji posmrtnih ostataka; ostvarivanje prava na troškove grobnog mjesta, troškove ukopa uz odavanje vojnih počasti i uređenje grobnih mjesta; sudjelovanje u organizaciji obilježavanja blagdana, spomendana i drugih svečanosti u čast stradalih hrvatskih branitelja i civila iz Domovinskog rata; sastavljanje mjesečnih, polugodišnjih i godišnjih izvještaja o broju svih korisnika po pojedinačnim pravima, te vođenje evidencije svih korisnika; obavljanje poslova obračuna i isplate novčanih sredstava temeljem prava korisnika po osnovi Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji i Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, te vođenje evidencije izvršenih isplata i povrata nepripadno isplaćenih prava; izdavanje potvrde o statusu HRVI iz Domovinskog rata i člana obitelji smrtno stradalog ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata, status civilnog invalida rata, ratnog i mirnodopskog vojnog invalida rata, kao i potvrde o novčanim primanjima po Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji i Zakonu o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata,
  • priznavanje prava na obvezno zdravstveno osiguranje neosiguranih osoba,
  • ovjera knjige evidencije o liječničkim receptima izdanim za lijekove što sadrže opojne droge ili psihotropne tvari,
  • izdavanje objava za povlaštenu i besplatnu vožnju invalidnim osobama, te pratitelju invalidne osobe; izdavanje objava za povlašteni prijevoz,
  • davanje odobrenja za prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći; davanje odobrenja za provođenje humanitarne akcije; donošenje rješenja o uplati neutrošenih sredstava humanitarne akcije; prikupljanje, dostavljanje i publiciranje propisanih izvješća i vođenje propisanih evidencija koje se odnose na humanitarnu pomoć.


Upravni odjel za opću upravu i imovinsko-pravne poslove obavlja povjerene poslove državne uprave koji se odnose na:

  • osobna stanja građana: promjena osobnog imena; naknadni upisi, ispravci, dopune te poništenje upisa u državnim maticama; ispravke u registru životnog partnerstva i evidenciji o državljanstvu; unos podataka u jedinstvene informacijske sustave državnih matica, evidencije o državljanstvu i registra životnog partnerstva te izdavanje dokumenata iz istih, dostave obavijesti o promjenama nadležnim tijelima koja vode službene evidencije o građanima; verifikacija upisa u državnim maticama, registru životnog partnerstva i evidenciji o državljanstvu; pripremne poslove sklapanja braka u vjerskom obliku, sklapanje braka u građanskom obliku, sklapanje životnog partnerstva; stjecanje hrvatskog državljanstva podrijetlom i rođenjem na području Republike Hrvatske,
  • registar birača: vođenje dijela registra birača, obavljanje poslova upisa u registar birača, ispravke, dopune i promjene podataka upisanih u registar birača, brisanje osoba iz registra birača, upis bilješki u registar birača, izradu izvadaka iz popisa birača, izdavanje potvrda te drugih poslova sukladno zakonu kojim se uređuje registar birača,
  • poslove u vezi upisa udruga i upisa promjena u Registar udruga Republike Hrvatske te prestanka postojanja udruga sa svojstvom pravne osobe; vođenje registra udruge u informatičkom obliku; vođenje zbirke isprava udruga; obavljanje nadzora nad radom udruga sukladno zakonu kojim se uređuje osnivanje udruga; upis stranih udruga u Registar stranih udruga u Republici Hrvatskoj, upis promjena u registar stranih udruga, vođenje registra stranih udruga u elektroničkom obliku, vođenje zbirke isprava stranih udruga te izdavanje potvrda iz navedenih službenih evidencija,
  • poslove u vezi upisa zaklada u Registar zaklada Republike Hrvatske, vođenje registra zaklada u informatičkom obliku, vođenje zbirke isprava zaklada, upis promjena u registar zaklada, upis stranih zaklada u Registar stranih zaklada u Republici Hrvatskoj, vođenje registra stranih zaklada u elektroničkom obliku, vođenje zbirke isprava stranih zaklada, upis promjena u registar stranih zaklada, obavljanje nadzora nad djelovanjem zaklada i stranih zaklada sukladno zakonu kojim se uređuje osnivanje zaklada, te izdavanje potvrda iz navedenih službenih evidencija,
  • evidenciju kolektivnih ugovora ili njihovih promjena, vođenje knjige evidencije istih i zbirke isprava; registracija ugovora o radu pomoraca i radnika na pomorskim ribarskim plovilima, vođenje registra, zbirke ugovora i abecednog imenika; vođenje registra udruga te izdavanje rješenja o upisu, upisu promjena i brisanju iz registra udruga i udruga više razine u koji se upisuju sindikati, udruge poslodavaca, udruge sindikata više razine i udruge poslodavaca više razine koje djeluju samo u jednoj županiji,
  • vođenje registra sportskih djelatnosti pravnih osoba, upis u registar, izdavanje izvatka iz registra, vođenje registra sportskih djelatnosti fizičkih osoba, upis u registar, izdavanje rješenja o upisu, izdavanje rješenja o ispisu, izdavanje izvatka iz registra;
  • provođenje postupka osiguranja dokaza prije pokretanja postupka, ako postoji sumnja da se dokazi neće moći kasnije provesti i provođenje izvršenja nenovčanih obveza ako je propisano da se iste ne može provoditi javno tijelo koje je rješavalo u prvom stupnju,
  • prijava novorođene djece u evidenciji prebivališta na adresu roditelja (određivanje MBG-a) i ispisivanje potvrde o prebivalištu,
  • prosljeđivanje podataka, odnosno zahtjeva za provođenje postupka prijave novorođene djece na obvezno zdravstveno osiguranje; prosljeđivanje zahtjeva za dobivanje jednokratne novčane potpore za novorođeno dijete,
  • izdavanje potvrda o uzdržavanju i obiteljskom statusu,
  • davanje podataka iz evidencije nadležnim službama,
  • odobravanje korištenja i pružanje besplatne pravne pomoći,
  • donošenje rješenja u prvom stupnju o utvrđivanju razloga za prestanak zadruge u zakonom propisanim slučajevima,
  • obavljanje poslova konvalidacije akata izdanih u predmetima upravne naravi,
  • utvrđivanje prava na naknadu za imovinu oduzetu za vrijeme jugoslavenske komunističke vladavine; izdavanje uvjerenja o pokrenutom postupku naknade; izdavanje uvjerenja i očitovanja o činjenicama jesu li određene nekretnine obuhvaćene podnesenim zahtjevima za naknadu; u stvarima koji se odnose na utvrđivanje vlasništva Republike Hrvatske na oduzetim nekretninama za koje nije podnesen zahtjev za naknadu ili je pravomoćno odbijen ili odbačen; izvlaštenje nekretnina (potpuno i nepotpuno izvlaštenje); provođenje osiguranja dokaza o stanju i vrijednosti nekretnina za koje se predlaže izvlaštenje; davanje odobrenja korisniku izvlaštenja za obavljanje pripremnih radnji; donošenje privremenog rješenja, stupanje u posjed izvlaštene nekretnine u tijeku postupka izvlaštenja; određivanje naknade za izvlaštene nekretnine i sklapanje nagodbi sa snagom izvršne isprave; u stvarima predaje neizgrađenog građevinskog zemljišta u vlasništvo jedinici lokalne samouprave i određivanje naknade za predano zemljište,
  • obnovu, potporu za popravak i potporu za opremanje ratom oštećenih ili uništenih objekata (obiteljske kuće ili stana I, II, III, IV, V i VI stupnja oštećenja), povrat vlastito uloženih sredstava za obnovu – popravak u ratu oštećenih objekata, prelokaciju i zamjenu utvrđenog prava na obnovu za novčana sredstva, drugi objekt ili smještaj u ustanovu socijalne skrbi, te naknadu materijalne štete uslijed terorističkih akata i javnih demonstracija, izdavanje uvjerenja i očitovanja po podnesenim zahtjevima za obnovu/potporu,
  • rješavanje o statusnim pravima izbjeglica, prognanika i povratnika te o pravu na stambeno zbrinjavanje korisnika stambenog zbrinjavanja sukladno propisima kojima se uređuje status izbjeglica, prognanika i povratnika te područja posebne državne skrbi.

U Upravnom odjelu za opću upravu i imovinsko-pravne poslove ustrojeni su Odsjek za opću upravu i Odsjek za imovinsko-pravne poslove.

U okviru Upravnog odjela za opću upravu i imovinsko-pravne poslove djeluju i matični uredi u: Sisku, Sunji, Kutini, Popovači, Novskoj, Petrinji, Hrvatskoj Kostajnici, Dvoru, Glini, Topuskom i Gvozdu sukladno posebnim propisima kojim se uređuju područja matičnih ureda.

Upravni odjel za poljoprivredu, ruralni razvoj, zaštitu okoliša i prirode obavlja upravne i stručne poslove u području poljoprivrede, lovnog gospodarstva, šumarstva, ruralnog razvoja, turizma, zaštite okoliša i prirode, civilne zaštite, zaštite od požara, obrane i razminiranja.

U okviru svog djelokruga Upravni odjel obavlja posebice sljedeće poslove:

  • praćenje stanja u poljoprivredi, predlaganje i provođenje poticajnih mjera za razvoj poljoprivrede, stočarstva, vinogradarstva, vinarstva i proizvodnje hrane, posebno autohtonih proizvoda,
  • pripremanje programa i mjera te sudjelovanje u provedbi okrupnjavanja i navodnjavanja poljoprivrednog zemljišta te poslova vezanih uz melioracijsku odvodnju,
  • predlaganje i provedbu mjera institucijske potpore u poljoprivrednoj proizvodnji, poticanje na stručno i interesno povezivanje poljoprivrednika te pružanje stručne pomoći proizvođačima,
  • predlaganje provedbe razvojnih mjera poljoprivrede na razini županije i unaprijeđenje gospodarenja poljoprivrednim zemljištem te brine o njihovoj provedbi,
  • predlaganje i provođenje mjera unaprijeđenja lovnog gospodarstva te izradu općih i pojedinačnih akata u gospodarenju zajedničkim lovištima, praćenje izvršavanja ugovora o zakupu lovišta i plaćanja lovozakupnine,
  • praćenje stanja, predlaganje mjera i provođenje programa razvoja u području šumarstva,
  • poslove vezane uz proglašenje prirodnih nepogoda,
  • praćenje i analiziranje stanja te predlaganje mjera i provođenja programa razvoja u području šumarstva i vodnog gospodarstva,
  • poduzimanje mjera u cilju ravnomjernog razvitka poljoprivrede i ruralnog prostora jedinica lokalne samouprave u Županiji,
  • praćenje stanja u području kontinentalnog turizma te daje smjernice za unaprjeđenje različitih oblika kontinentalnog turizma u županiji, obavlja poslove iz područja unaprjeđenja kontinentalne turističke ponude,
  • koordinira aktivnosti svih dionika iz područja turizma sukladno zakonu i odlukama nadležnih tijela te obavlja stručne poslove za tijela osnovana u tim područjima,
  • prati stanje okoliša, izrađuje odluke, izvješća, planove, programe i druge dokumente iz područja zaštite okoliša, zaštite prirode, zaštite zraka i gospodarenja otpadom,
  • provodi postupke procjene utjecaja na okoliš i ocjene o potrebi procjene utjecaja na okoliš, postupke strateške procjene utjecaja na okoliš i ocjene o potrebi strateške procjene utjecaja na okoliš, vodi javne rasprave, sudjeluje u radu povjerenstava, sudjeluje u izradi prostorno-planske dokumentacije,
  • verificira podatke iz Registra onečišćavanja okoliša, osigurava podatke i izvješća za Informacijski sustav zaštite okoliša Republike Hrvatske i dostupnost podataka iz područja zaštite okoliša,
  • vodi postupke i izdaje dozvole za gospodarenje otpadom, privremene dozvole za gospodarenje otpadom kao i dozvole za gospodarenje otpadom iz rudarske industrije,
  • vodi Očevidnik gospodarenja otpadom,
  • vodi postupke za zaštitu prirode i izdaje dopuštenja za zahvate u zaštićenim dijelovima prirode,
  • vodi postupke proglašavanja zaštićenih dijelova prirode, postupke ocjene prihvatljivosti za ekološku mrežu, izdaje posebne uvjete zaštite okoliša i prirode,
    prati i koordinira rad županijskih ustanova i trgovačkih društava kojima je Županija (su) osnivač ili član, osnovanih u područjima iz djelokruga Upravnog odjela,
  • obavlja stručne i administrativno tehničke poslove za potrebe Stožera civilne zaštite Sisačko-moslavačke županije (osim u djelu koji se odnosi na obnovu nakon potresa) i druge poslove sukladno propisima o civilnoj zaštiti, zaštiti na radu, zaštiti od požara i vatrogastvu, obrani i razminiranju,
  • sudjeluje u provedbi projekata sufinanciranih iz fondova Europske unije i državnih tijela,
  • sudjelovanje u izradi strateških i ostalih dokumenata Županije,
  • druge poslove utvrđene posebnim zakonom, drugim propisom, aktom Županijske skupštine ili župana.

Upravni odjel za poljoprivredu, ruralni razvoj, zaštitu okoliša i prirode obavlja i povjerene poslove državne uprave određene zakonom koji se odnose na:

  • utvrđivanje naknada za promjenu namjene poljoprivrednog zemljišta; prikupljanje potrebne dokumentacije za izradu zahtjeva i davanje mišljenja te suglasnosti u postupku izrade prostornih planova; vođenje evidencije o promjeni namjene poljoprivrednog zemljišta,
  • obavljanje poslova koji se odnose na registraciju dobavljača božićnih drvaca i na izdavanje dozvole za krčenje, odnosno čistu sječu šume; prikupljanje i dostavljanje podataka nadležnom ministarstvu o stanju i promjenama šumsko-gospodarskog područja na području regionalne jedinice.

Upravni odjel za proračun, financije i javnu nabavu obavlja stručne, analitičko-planske, koordinacijske, operativne i druge poslove vezano uz proračun Županije i njeno financiranje kao i računovodstveno financijske poslove za upravna tijela te poslove središnje nabave za upravna tijela Županije.

U okviru svog djelokruga Upravni odjel obavlja posebice sljedeće poslove:

  • planiranje, pripremu i izradu nacrta proračuna Županije te izradu pratećih akata,
  • praćenje i kontrolu naplate javnih prihoda, izvršavanje rashoda i izdataka proračuna Županije te izradu godišnjeg i polugodišnjeg izvješća o izvršenju proračuna Županije,
  • analitičke i stručne poslove vezane uz proračun Županije – pripremu posebnih financijskih izvješća za potrebe upravnih tijela Županije,
  • predlaganje mjera za povećanje prihoda i smanjenja rashoda, utvrđivanje proračunskih ograničenja potrošnje utvrđenih na procjeni prihoda i primitaka te predlaganje mjera za uravnoteženje proračuna Županije,
  • vođenje knjigovodstvenih evidencija o izvršavanju proračuna Županije, knjigovodstvenih popisa imovine Županije, kao i drugih financijskih i knjigovodstvenih evidencija propisanih posebnim propisima,
  • provedbu postupka glede zaduživanja Županije i davanje jamstava, praćenje zaduživanja i izradu izvješća o stanju duga,
  • koordiniranje suradnje s Državnim uredom za reviziju prilikom nadzora financijskog poslovanja Županije, pripremu analitičkih izvješća i očitovanja na utvrđeni revizijski nalaz,
  • predlaganje mjera za unapređenje financijskog poslovanja Županije, uvođenje i koordinaciju sustava unutarnjih kontrola i načela dobrog financijskog upravljanja u upravnim tijelima Županije,
  • poslove riznice,
  • prikupljanje prijedloga upravnih tijela, izradu i predlaganje plana nabave Županije za tekuću godinu te njegove izmjene i dopune,
  • vođenje evidencije javne nabave i evidencije o sklopljenim ugovorima te izradu godišnjih izvješća za potrebe nadležnih tijela,
  • provođenje postupaka javne nabave za potrebe upravnih tijela Županije i ustanova kojima je Županija osnivač sukladno odlukama nadležnih tijela i postupka jednostavne nabave za potrebe upravnih tijela Županije,
  • pripremu očitovanja i drugih akata za potrebe Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave u žalbenim postupcima,
  • vođenje jedinstvenog registra svih ugovora Županije,
  • rješavanje u drugom stupnju po žalbama izjavljenim na upravne akte upravnih tijela gradova i općina iz područja poreznih prihoda,
  • izradu i provedbu akata kojima se uređuje financijsko poslovanje Županije,
  • sudjelovanje u provedbi projekata sufinanciranih iz fondova Europske unije i državnih tijela,
  • sudjelovanje u izradi strateških i ostalih dokumenata Županije,
  • druge poslove utvrđene posebnim zakonom, drugim propisom, aktom Županijske skupštine ili župana.


DOKUMENTI

 

Upravni odjel za gospodarstvo, investicije, razvojne projekte i fondove EU obavlja upravne i stručne poslove u području gospodarstva (obrt, malo i srednje poduzetništvo), komunalnog gospodarstva i energetike, prometa te pripremu i provedbu razvojnih projekata.

U okviru svog djelokruga Upravni odjel obavlja posebice sljedeće poslove:

  • praćenje stanja u gospodarstvu i to kroz izradu analiza gospodarskih kretanja, izradu prijedloga održivog gospodarskog razvoja u suradnji s općinama i gradovima te predlaganje mjera za poticanje razvoja,
  • suradnju u ostvarivanju prometne povezanosti gradova i općina na području Županije, te obavljanje poslova za linijski i posebni linijski prijevoz putnika u javnom cestovnom prijevozu,
  • upravne i stručne poslove iz područja komunalnog gospodarstva i energetike,
  • rješavanje u prvom stupnju u upravnom postupku iz područja linijskog i posebnog linijskog prijevoza putnika u javnom cestovnom prijevozu,
  • provođenje drugostupanjskog upravnog postupka po žalbama izjavljenim na upravne akte jedinica lokalne samouprave iz područja komunalnog gospodarstva,
  • planiranje i organiziranje investicijskog ulaganja u objekte za potrebe županije i ustanova kojih je osnivač Županija te izgradnja novih,
  • surađuje s regionalnim koordinatorom i jedinicama lokalne samouprave u smislu pripreme i provedbe projekata financiranih iz fondova Europske unije i ostalih međunarodnih i nacionalnih fondova,
  • priprema i prijava te izrada potrebne dokumentacije vezano uz prijavu projekata sufinanciranih iz sredstava fondova Europske unije te praćenje provedbe istih,
  • koordinira i izrađuje izvješća o provedbi i vrednovanju projekata,
  • koordinira aktivnosti vezane uz izvore financiranja odnosno osiguranja financijskih sredstava za provedbu projekata,
  • izrada strateških i ostalih dokumenata Županije,
  • druge poslove utvrđene posebnim zakonom, drugim propisom, aktom Županijske skupštine ili župana.

Upravni odjel za gospodarstvo, investicije, razvojne projekte i fondove EU obavlja i povjerene poslove državne uprave određene zakonom koji se odnose na:

  • upis novog obrta, statusnih i ostalih promjena obrta u obrtni registar; izdavanje obrtnica, vođenje obrtnog registra i drugih propisanih evidencija te izdavanje potvrda iz istih; izdavanje odobrenja za obavljanje domaće radinosti i za obavljanje sporednog zanimanja; utvrđivanje udovoljavaju li pravne osobe koje obavljaju obrt uvjetima za obavljanje pojedinih vrsta djelatnosti iz pravilnika o vezanim i povlaštenim obrtima; utvrđivanje propisanih minimalnih uvjeta u ugostiteljskim objektima te na razvrstavanje i kategorizaciju ugostiteljskih objekata; razvrstavanje i kategorizaciju objekata u kojima se pružaju ugostiteljske usluge u domaćinstvu; utvrđivanje minimalnih uvjeta za vrstu i kategoriju objekata u kojima se pružaju ugostiteljske usluge na obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu; izdavanje EU potvrde za fizičke osobe obrtnike,
  • utvrđivanje uvjeta prostora, opremljenosti prostora odgovarajućom opremom u stambenom ili poslovnom prostoru namijenjenom za obavljanje djelatnosti dadilje,
  • izdavanje rješenja o odobrenju za pružanje usluga turističkog vodiča; utvrđivanje minimalnih uvjeta za vrstu plovnih objekata; utvrđivanje minimalnih uvjeta luka nautičkog turizma koje se ne kategoriziraju; izdavanje EU potvrda za turističke vodiče,
  • utvrđivanje ispunjavanja minimalnih tehničkih uvjeta i drugih propisanih uvjeta za prodajne objekte, opremu i sredstva za obavljanje djelatnosti trgovine, izdavanje i oduzimanje dozvola za obavljanje poslova javnog komisionara Hrvatskoj gospodarskoj komori za pojedinu javnu komisionu prodavaonicu, odnosno javnom komisionaru,
  • izdavanje licencije za obavljanje djelatnosti unutarnjeg javnog cestovnog prijevoza, licencije za obavljanje autotaksi prijevoza, licencije za obavljanje kolodvorskih usluga, licencije za obavljanje agencijske djelatnosti u cestovnom prometu, licencije za iznajmljivanje vozila s vozačem te izdavanje rješenja o prijavi prijevoza za vlastite potrebe; izdavanje izvoda iz prijave prijevoza za vlastite potrebe,
  • izdavanje rješenja o ispunjavanju uvjeta za obavljanje pogrebničke djelatnosti.

 

Služba za unutarnju reviziju obavlja poslove koji se odnose na:

  • izradu strateških i godišnjih planova unutarnje revizije temeljenih na objektivnoj procjeni rizika,
  • obavljanje pojedinačnih unutarnjih revizija u skladu s utvrđenim planovima, odnosno na zahtjev župana,
  • procjenu prikladnosti i djelotvornosti sustava unutarnjih kontrola, u odnosu na utvrđivanje, procjenu i upravljanje rizicima; usuglašenost sa zakonima i drugim propisima; pouzdanost i sveobuhvatnost financijskih i drugih informacija; učinkovitost, djelotvornost i ekonomičnost poslovanja; zaštitu imovine i informacija; obavljanje zadaća i ostvarenje ciljeva,
  • analizu testiranja i ocjenu sustava unutarnjih kontrola u revidiranim procesima,
  • davanje preporuka u svrhu postizanja bolje učinkovitosti i djelotvornosti sustava unutarnjih kontrola u procesima koji su obuhvaćeni revizijom,
  • izradu i podnošenje županu konačnog revizijskog izvješća o svakoj obavljenoj reviziji,
  • praćenje provedbe danih preporuka,
  • izvješćivanje župana o aktivnostima provedenim u razdoblju na koje se izvješće odnosi, ocjeni sustava financijskog upravljanja i kontrola i provedbi danih preporuka,
  • izvješćivanje nadležnog ministarstva o obavljenim revizijama i aktivnostima unutarnje revizije,
  • druge poslove utvrđene posebnim zakonima, drugim propisima i aktom župana,

DOKUMENTI UNUTARNJE REVIZIJE

Upravni odjel za poslove župana obavlja stručne i savjetodavne poslove za župana, protokolarne poslove i poslove u svezi odnosa sa sredstvima javnog priopćavanja.

U okviru svog djelokruga Upravni odjel obavlja posebice sljedeće poslove:

  • stručne i savjetodavne o poslove za župana i zamjenika župana,
  • poslove koji su u funkciji ostvarivanja suradnje župana s državnim tijelima, ustanovama i drugim pravnim osobama i građanima, poticanja suradnje s općinama i gradovima radi ostvarivanja zajedničkih interesa te razvoja lokalne samouprave,
  • poslove organizacije rada župana i zamjenika župana, usklađivanja njihovih obveza prema građanima, pravnim osobama, tijelima županijske razine, državnim tijelima, međunarodnim organizacijama i udrugama,
  • poslove protokola i odnosa s javnošću, organiziranja tiskovnih konferencija, priopćenja i prezentacija aktivnosti tijela Županije,
  • koordinira suradnju s drugim upravnim tijelima u izradi i normativnoj obradi akata koje upravna tijela predlažu na donošenje županu,
  • poslove usmjeravanja naloga župana drugim upravnim tijelima,
  • poslove u svezi ustanovljavanja i dodjele javnih priznanja,
  • poslove vezane uz pokroviteljstva Županije,
  • razmatranje predstavki i pritužbi građana upućenih županu te brine o pravovremenom postupanju i rješavanju po istima,
  • ostvarivanje prava na pristup informacijama,
  • uređivanje web-stranice Županije,
  • sudjelovanje u provedbi projekata sufinanciranih iz fondova Europske unije i državnih tijela,
  • sudjelovanje u izradi strateških i ostalih dokumenata Županije,
  • druge poslove utvrđene posebnim zakonom, drugim propisom, aktom Županijske skupštine ili župana.


 

Upravni odjel za poslove Skupštine, pravne i opće poslove obavlja upravne i stručne poslove za potrebe rada i sjednice Županijske skupštine, poslove iz područja upravljanja nekretninama, službeničkih prava i obveza, uredskog poslovanja, informacijsko-komunikacijskog sustava, opće uprave te pravne, savjetodavne, administrativne i tehničke poslove.

U okviru svog djelokruga Upravni odjel obavlja posebice sljedeće poslove:

  • pripremu i organizaciju rada sjednica Županijske skupštine i njenih radnih tijela,
  • pripremu i izradu nacrta općih i drugih akata koje donosi župan, Županijska skupština i njena radna tijela,
  • pravna i druga stručna mišljenja u vezi s radom Županijske skupštine i njenih radnih tijela,
  • normativnu obradu akata koje upravna tijela Županije predlažu na donošenje Županijskoj skupštini,
  • stručne i administrativne poslove za potrebe predsjednika, potpredsjednika i vijećnika Županijske skupštine te njenih radnih tijela,
  • predlaganje mjera za unaprjeđenje funkcioniranja područne (regionalne) samouprave,
  • uređivanje službenog glasila Županije, pripremu i normativnu obradu konačnih tekstova akata župana i Županijske skupštine za objavu,
  • pravne poslove i davanje pravnih savjeta i mišljenja za potrebe upravnih tijela Županije i tijela Županije,
  • pravne, stručne i administrativne poslove vezano za sudske sporove,
  • rješava u upravnim stvarima u prvom stupnju sukladno posebnim propisima,
  • rješavanje o žalbi protiv rješenja koje donosi nadležno izborno povjerenstvo po prigovoru zbog nepravilnosti u postupku kandidiranja i izbora članova vijeća mjesnih odbora,
  • izradu prijedloga općih akata i izradu pojedinačnih upravnih i drugih akata radno-pravne naravi za sve službenike i namještenike i dužnosnike Županije te kadrovske poslove,
  • stručne i administrativne poslove za potrebe Službeničkog suda Županije,
  • izrada općih i drugih akata vezano uz upravljanje nekretninama u vlasništvu Županije,
  • pravne i druge stručne poslove vezane uz nekretnine u vlasništvu Županije,
  • poslove uredskog poslovanja, otpreme pošte i vođenje arhive za sva upravna tijela,
  • određivanje brojčanih oznaka stvaralaca i primalaca akata na području Županije,
  • izradu stručnih prijedloga za planiranje, nabavu i upravljanje informacijsko-komunikacijskim sustavima, sustavom upravljanja dokumentima, nadzor nad radom mreže te informacijsku sigurnost i zaštitu podataka za potrebe Županije,
  • tekuće održavanje imovine županije koju koriste upravna tijela,
  • vodi brigu o održavanju i tehničkoj ispravnosti i korištenju službenih vozila,
  • pomoćno-tehničke poslove kojima se osigurava rad svih upravnih tijela Županije,
  • sudjelovanje u provedbi projekata sufinanciranih iz fondova Europske unije i državnih tijela,
  • sudjelovanje u izradi strateških i ostalih dokumenata Županije,
  • druge poslove utvrđene posebnim zakonom, drugim propisom, aktom Županijske skupštine ili župana.

Upravni odjel za poslove Skupštine, pravne i opće poslove obavlja i povjerene poslove državne uprave određene zakonom koji se odnose na:

  • osobna stanja građana: promjena osobnog imena; naknadni upisi, ispravci, dopune te poništenje upisa u državnim maticama; ispravke u registru životnog partnerstva i evidenciji o državljanstvu; unos podataka u jedinstvene informacijske sustave državnih matica, evidencije o državljanstvu i registra životnog partnerstva te izdavanje dokumenata iz istih, dostave obavijesti o promjenama nadležnim tijelima koja vode službene evidencije o građanima; verifikacija upisa u državnim maticama, registru životnog partnerstva i evidenciji o državljanstvu; pripremne poslove sklapanja braka u vjerskom obliku, sklapanje braka u građanskom obliku, sklapanje životnog partnerstva; stjecanje hrvatskog državljanstva podrijetlom i rođenjem na području Republike Hrvatske,
  • registar birača: vođenje dijela registra birača, obavljanje poslova upisa u registar birača, ispravke, dopune i promjene podataka upisanih u registar birača, brisanje osoba iz registra birača, upis bilješki u registar birača, izradu izvadaka iz popisa birača, izdavanje potvrda te drugih poslova sukladno zakonu kojim se uređuje registar birača,
  • poslove u vezi upisa udruga i upisa promjena u Registar udruga Republike Hrvatske te prestanka postojanja udruga sa svojstvom pravne osobe; vođenje registra udruge u informatičkom obliku; vođenje zbirke isprava udruga; obavljanje nadzora nad radom udruga sukladno zakonu kojim se uređuje osnivanje udruga; upis stranih udruga u Registar stranih udruga u Republici Hrvatskoj, upis promjena u registar stranih udruga, vođenje registra stranih udruga u elektroničkom obliku, vođenje zbirke isprava stranih udruga te izdavanje potvrda iz navedenih službenih evidencija,
  • vođenje registra sportskih djelatnosti pravnih osoba, upis u registar, izdavanje izvatka iz registra, vođenje registra sportskih djelatnosti fizičkih osoba, upis u registar, izdavanje rješenja o upisu, izdavanje rješenja o ispisu, izdavanje izvatka iz registra,
  • poslove u vezi upisa zaklada u Registar zaklada Republike Hrvatske, vođenje registra zaklada u informatičkom obliku, vođenje zbirke isprava zaklada, upis promjena u registar zaklada, upis stranih zaklada u Registar stranih zaklada u Republici Hrvatskoj, vođenje registra stranih zaklada u elektroničkom obliku, vođenje zbirke isprava stranih zaklada, upis promjena u registar stranih zaklada, obavljanje nadzora nad djelovanjem zaklada i stranih zaklada sukladno zakonu kojim se uređuje osnivanje zaklada, te izdavanje potvrda iz navedenih službenih evidencija,
  • evidenciju kolektivnih ugovora ili njihovih promjena, vođenje knjige evidencije istih i zbirke isprava; registracija ugovora o radu pomoraca i radnika na pomorskim ribarskim plovilima, vođenje registra, zbirke ugovora i abecednog imenika; vođenje registra udruga te izdavanje rješenja o upisu, upisu promjena i brisanju iz registra udruga i udruga više razine u koji se upisuju sindikati, udruge poslodavaca, udruge sindikata više razine i udruge poslodavaca više razine koje djeluju samo u jednoj županiji,
  • vođenje evidencije o političkim strankama zastupljenim u predstavničkim tijelima
    jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i članovima predstavničkih tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave izabranih s liste grupe birača,
  • provođenje postupka osiguranja dokaza prije pokretanja postupka, ako postoji sumnja da se dokazi neće moći kasnije provesti i provođenje izvršenja nenovčanih obveza ako je propisano da se iste ne može provoditi javno tijelo koje je rješavalo u prvom stupnju,
  • izdavanje potvrda o uzdržavanju i obiteljskom statusu,
  • odobravanje korištenja i pružanje besplatne pravne pomoći,
  • donošenje rješenja u prvom stupnju o utvrđivanju razloga za prestanak zadruge u zakonom propisanim slučajevima,
  • obavljanje poslova konvalidacije akata izdanih u predmetima upravne naravi.

U okviru Upravnog odjela za poslove Skupštine, pravne i opće poslove djeluju matični uredi u: Sisku, Sunji, Kutini, Popovači, Novskoj, Petrinji, Hrvatskoj Kostajnici, Dvoru, Glini, Topuskom i Gvozdu sukladno posebnim propisima kojim se uređuju područja matičnih ureda.

Kontaktirajte nas

telefon: 044/500-330

email: info@smz.hr 

Elektronička kontaktna točka za službeno dopisivanje tijela državne i javne uprave:

pisarnica@smz.hr 

eu flag
 
zpd