Upravni odjel za proračun, financije i javnu nabavu obavlja stručne, analitičko-planske, koordinacijske, operativne i druge poslove vezano uz proračun Županije i njeno financiranje kao i računovodstveno financijske poslove za upravna tijela te poslove središnje nabave za upravna tijela Županije.
U okviru svog djelokruga Upravni odjel obavlja posebice sljedeće poslove:
- planiranje, pripremu i izradu nacrta proračuna Županije te izradu pratećih akata,
- praćenje i kontrolu naplate javnih prihoda, izvršavanje rashoda i izdataka proračuna Županije te izradu godišnjeg i polugodišnjeg izvješća o izvršenju proračuna Županije,
- analitičke i stručne poslove vezane uz proračun Županije – pripremu posebnih financijskih izvješća za potrebe upravnih tijela Županije,
- predlaganje mjera za povećanje prihoda i smanjenja rashoda, utvrđivanje proračunskih ograničenja potrošnje utvrđenih na procjeni prihoda i primitaka te predlaganje mjera za uravnoteženje proračuna Županije,
- vođenje knjigovodstvenih evidencija o izvršavanju proračuna Županije, knjigovodstvenih popisa imovine Županije, kao i drugih financijskih i knjigovodstvenih evidencija propisanih posebnim propisima,
- provedbu postupka glede zaduživanja Županije i davanje jamstava, praćenje zaduživanja i izradu izvješća o stanju duga,
- koordiniranje suradnje s Državnim uredom za reviziju prilikom nadzora financijskog poslovanja Županije, pripremu analitičkih izvješća i očitovanja na utvrđeni revizijski nalaz,
- predlaganje mjera za unapređenje financijskog poslovanja Županije, uvođenje i koordinaciju sustava unutarnjih kontrola i načela dobrog financijskog upravljanja u upravnim tijelima Županije,
- poslove riznice,
- prikupljanje prijedloga upravnih tijela, izradu i predlaganje plana nabave Županije za tekuću godinu te njegove izmjene i dopune,
- vođenje evidencije javne nabave i evidencije o sklopljenim ugovorima te izradu godišnjih izvješća za potrebe nadležnih tijela,
- provođenje postupaka javne nabave za potrebe upravnih tijela Županije i ustanova kojima je Županija osnivač sukladno odlukama nadležnih tijela i postupka jednostavne nabave za potrebe upravnih tijela Županije,
- pripremu očitovanja i drugih akata za potrebe Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave u žalbenim postupcima,
- vođenje jedinstvenog registra svih ugovora Županije,
- rješavanje u drugom stupnju po žalbama izjavljenim na upravne akte upravnih tijela gradova i općina iz područja poreznih prihoda,
- izradu i provedbu akata kojima se uređuje financijsko poslovanje Županije,
- sudjelovanje u provedbi projekata sufinanciranih iz fondova Europske unije i državnih tijela,
- sudjelovanje u izradi strateških i ostalih dokumenata Županije,
- druge poslove utvrđene posebnim zakonom, drugim propisom, aktom Županijske skupštine ili župana.
DOKUMENTI
- Odluka o imenovanju osoba za upravljanje rizicima
- Plan uspostave i razvoja financijskog upravljanja i kontrola
- Izmjene i dopune Plana uspostave i razvoja financijskog upravljanja i kontrola
- II. Izmjene i dopune Plana uspostave i razvoja financijskog upravljanja i kontrola
- Strategija upravljanja rizicima Sisačko-moslavačke županije
- Pravilnik o vođenju Registra rizika Sisačko-moslavačke županije
- Odluka o imenovanju voditelja za sustav unutarnjih kontrola SMŽ
- Odluka o osnivanju i imenovanju Radne skupine za razvoj sustava unutarnjih kontrola SMŽ
- Odluka o imenovanju koordinatorice za razvoj sustava unutarnjih kontrola SMŽ
- Procedura o naplati prihoda