REPUBLIKA HRVATSKA
SISAČKO-MOSLAVAČKA ŽUPANIJA
POVJERENSTVO ZA PROVEDBU JAVNOG
NATJEČAJA ZA PRIJAM U SLUŽBU U
UPRAVNI ODJEL ZA GOSPODARSTVO
POLJOPRIVREDU I RURALNI RAZVOJ
KLASA: 112-02/20-01/22
URBROJ: 2176/01-05-21-25
Sisak, 28. siječnja 2021.
Na temelju članka 20. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj 86/08, 61/11, 4/18 i 112/19), Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za prijam u službu u Upravni odjel za gospodarstvo, poljoprivredu i ruralni razvoj Sisačko-moslavačke županije, na neodređeno vrijeme, objavljuje
POZIV NA PRETHODNU PROVJERU ZNANJA
Pozivaju se kandidati/kandidatkinje koji su se javili na Javni natječaj za prijam u službu u Upravni odjel za gospodarstvo, poljoprivredu i ruralni razvoj Sisačko-moslavačke županije, na neodređeno vrijeme, na prethodnu provjeru znanja koja će se održati u zgradi Sisačko-moslavačke županije, Rimska 28, Sisak, I kat, za radna mjesta, kako slijedi:
1. VIŠI/A STRUČNI/A SURADNIK/CA ZA POLJOPRIVREDNU PROIZVODNJU, EKOLOŠKU PROIZVODNJU I RURALNI RAZVOJ - ODSJEK ZA POLJOPRIVREDU
- Pisano testiranje: 5. veljače (petak) 2021. godine u 8,00 sati
- Intervju: 5. veljače (petak) 2021. godine u 10,30 sati
2. SAVJETNIK/CA ZA UPRAVNE POSLOVE GOSPODARSTVA, IZDVOJENO MJESTO RADA U PETRINJI - ODSJEK ZA GOSPODARSTVO
- Pisano testiranje: 5. veljače (petak) 2021. godine u 12,00 sati
- Intervju: 5. veljače (petak) 2021. godine u 13,30 sati.
Intervju će se obaviti samo sa kandidatima/kandidatkinjama koji su ostvarili najmanje 50% bodova na pisanom testiranju.
Na prethodnu provjeru znanja pozivaju se samo kandidati/kandidatkinje koji ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja, o čemu će isti biti obaviješteni telefonskim putem.
S obzirom na nužne epidemiološke mjere kandidati/kandidatkinje prilikom ulaska u zgradu Županije obvezni su nositi masku za lice ili medicinsku masku te dezinficirati ruke.
Za sve informacije možete se obratiti na broj telefona 044/550-192.
Troškove Vašeg dolaska snosite sami.
POVJERENSTVO ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA