Proračun, financije, javna nabava i imovina

Ovdje možete pronaći informacije o proračunu, financijama, javnoj nabavi i imovini

Glavne vijesti

Izložba u Interpretacijskom centru baštine Banovine

14-11-2018

Predsjednica Županijske skupštine Ivanka Roksandić je u srijedu, 14. studenoga 2018. godine, u Interpretacijskom centru baštine Banovine u Petrinji nazočila...

Radni sastanak u Općini Dvor

13-11-2018

Župan Ivo Žinić, uz kojega su bili i njegovi zamjenici Roman Rosavec i Ivan Celjak, te saborski zastupnik i ravnatelj...

Rekonstrukcija zaštitnog nasipa u naselju Stružec (Grad Popovača)

13-11-2018

Zamjenik župana Roman Rosavec je u utorak, 13.studenog 2018. godine, obišao radove na rekonstrukciji zaštitinog nasipa u naselju Stružec (Grad...

15 godina Rotary kluba Sisak

12-11-2018

Predsjednica Županijske skupštine Ivanka Roksandić je u ponedjeljak, 12. studenoga 2018. godine, u Galeriji sveti Kvirin Doma kulture „Kristalna kocka...

Radio Quirinus – 23. Rođendan

12-11-2018

Predsjednica Županijske skupštine Ivanka Roksandić posjetila je u ponedjeljak, 12. studenoga 2018. godine, Radio Quirinus i pridružila se rođendanskim čestitarima...

SMŽ visoko na ljestvici županija korisnica Programa ruralnog razvoja

12-11-2018

Priopćenje Hrvatske zajednice županija prenosimo u nastavku u cijelosti: U šest godina više od 190 tisuća projekata Programom ruralnog razvoja 2014.-2020. kroz...

Mostly Cloudy

5°C

Mostly Cloudy

Upravni odjel za proračun, financije, javnu nabavu i imovinu


Upravni odjel za proračun, financije, javnu nabavu i imovinu obavlja poslove iz područja financija, javne nabave te gospodarenja i upravljanja imovinom a koji se odnose na:

  • planiranje, pripremu i izradu nacrta proračuna Županije te izradu pratećih akata,
  • praćenje i kontrolu naplate javnih prihoda, izvršavanje rashoda i izdataka proračuna Županije te izradu godišnjeg i polugodišnjeg izvješća o izvršenju proračuna Županije,
  • analitičke i stručne poslove vezane uz proračun Županije – pripremu posebnih financijskih izvješća za potrebe upravnih tijela Županije,
  • predlaganje mjera za povećanje prihoda i smanjenja rashoda, utvrđivanje proračunskih ograničenja potrošnje utvrđenih na procjeni prihoda i primitaka te predlaganje mjera za uravnoteženje proračuna Županije,
  • vođenje knjigovodstvenih evidencija o izvršavanju proračuna Županije, knjigovodstvenih popisa imovine Županije, kao i drugih financijskih i knjigovodstvenih evidencija propisanih posebnim propisima,
  • provedbu postupka glede zaduživanja Županije i davanje jamstava, praćenje zaduživanja i izradu izvješća o stanju duga,
  • koordiniranje suradnje s Državnim uredom za reviziju prilikom godišnjeg nadzora financijskog poslovanja Županije, pripremu analitičkih izvješća i očitovanja na utvrđeni revizijski nalaz,
  • predlaganje mjera za unapređenje financijskog poslovanja Županije, uvođenje i koordinaciju sustava unutarnjih financijskih kontrola i načela dobrog financijskog upravljanja u upravnim tijelima Županije,
  • poslove riznice,
  • prikupljanje prijedloga upravnih tijela, izradu i predlaganje plana nabave Županije za tekuću godinu te njegove izmjene i dopune,
  • vođenje evidencije javne nabave i evidencije o sklopljenim ugovorima te izradu godišnjih izvješća za potrebe nadležnih tijela,
  • provođenje postupaka javne nabave za potrebe upravnih tijela Županije i ustanova kojima je Županija osnivač sukladno odlukama nadležnih tijela,
  • nabavu materijala i opreme za potrebe upravnih tijela Županije,
  • pripremu očitovanja i drugih akata za potrebe Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave u žalbenim postupcima,
  • vođenje jedinstvenog registra svih ugovora Županije,
  • rješavanje u drugom stupnju po žalbama izjavljenim na upravne akte upravnih tijela gradova i općina iz područja poreznih prihoda,
  • izradu i provedbu akata kojima se uređuje financijsko poslovanje Županije,
  • vođenje evidencija nekretnina u vlasništvu Županije, izradu prijedloga mjera upravljanja nekretninama u vlasništvu Županije,
  • imovinsko – pravne poslove u svrhu utvrđivanja vlasničko – pravnih odnosa i uknjižbu istih,
  • investicijsko i tekuće održavanje imovine Županije koje koriste upravna tijela Županije,
  • predlaganje i kandidiranje projekata od interesa za Županiju i obavljanje stručnih poslova vezanih za programe Europske unije,
  • sudjelovanje u izradi strateških i ostalih dokumenata Županije,
  • druge upravne i stručne poslove kada je to utvrđeno posebnim zakonom, drugim propisom, aktom Županijske skupštine ili župana.


DOKUMENTI

Kontakt info

Ulica Stjepana i Antuna Radića, Sisak, Hrvatska

Kontakt telefon: +385(0)44-550-200

Fax: +385(0)44-524-158

E-mail adresa:

Internet stranica: www.smz.hr

OIB: 82215698659

Dužnosnici

  • Ivo Žinić, dipl.ing.arh - Župan
  • doc.dr.sc. Roman Rosavec - Zamjenik župana
  • Ivan Celjak, mag.iur. - Zamjenik župana
  • mr.sc. Dušan Bjelajac, dr.med. - Zamjenik župana iz reda srpske nacionalne manjine

korisno

© 2018 Sisačko-moslavačka županija. Sva prava pridržana. Izrada i odrzavanje BIT Centar d.o.o.

Izbornik