• 044 500 000

Proračun, financije i javna nabava

Ovdje možete pronaći informacije o proračunu, financijama, javnoj nabavi i imovini

Glavne vijesti

Županija ustupila urede ordinacijama primarne zdravstvene zaštite

30-11-2021

“Važno nam je bilo omogućiti našim sugrađanima adekvatnu zdravstvenu skrb, a zdravstvenim djelatnicima kvalitetne uvjete rada u ovim izazovnim vremenima...

Službeni posjet Općini Lekenik

29-11-2021

Župan Sisačko-moslavačke županije Ivan Celjak sudjelovao je na radnom sastanku u Općini Lekenik, s načelnikom Ivicom Perovićem i suradnicima. Jedna od...

Osiguranje prostora za rad ambulanti u Glini

28-11-2021

Župan Ivan Celjak je u nedjelju 28. studenoga 2021. godine, u Glini pregledao potencijalne prostore za smještaj ambulanti i Zavoda...

Aktualni sat 4. sjednice Županijske skupštine

25-11-2021

Početak 4. sjednice Županijske skupštine, koja je u četvrtak, 25. studenoga 2021. godine, održana u prostoru sisačkog Hotela Panonija, uobičajeno...

ŽUPANIJA OSIGURALA STANOVE ZA 9 OBITELJI S POTRESOM POGOĐENOG PODRUČJA – U TIJEKU JE JAVNI POZIV ZA DODJELU ZA PRIVREMENO KORIŠTENJE

23-11-2021

„Poslovni procesi Sisačko-moslavačke županije u proteklih 5 mjeseci koliko obnašam dužnost župana, usredotočeni su na sve aktivnosti vezane uz otklanjanje...

Radni sastanak s ministricom regionalnog razvoja i fondova EU Natašom Tramišak

23-11-2021

Župan Ivan Celjak je u utorak, 23. studenoga 2021. godine održao u Zagrebu sastanak s ministricom regionalnog razvoja i fondova...


prazno

Sisak, Croatia

Kontakt - proračun, financije, jav. nabava

Adresa: Stjepana i Antuna Radića 36, Sisak
Privremena pročelnica:
mag. Marijana Klobučar Bobetko. mag. eur. posl. stud.
tel. 044/550-232
fax. 044/550-123
e-mail: 

 

eracuni

PUM2019


Uputa o suradnji između Sisačko-moslavačke županije i proračunskih/izvanproračunskih korisnika

 

Upravni odjel za proračun, financije i javnu nabavu

Upravni odjel za proračun, financije i javnu nabavu obavlja stručne, analitičko-planske, koordinacijske, operativne i druge poslove vezano uz proračun Županije i njeno financiranje kao i računovodstveno financijske poslove za upravna tijela te poslove središnje nabave za upravna tijela Županije.

U okviru svog djelokruga Upravni odjel obavlja posebice sljedeće poslove:

  • planiranje, pripremu i izradu nacrta proračuna Županije te izradu pratećih akata,
  • praćenje i kontrolu naplate javnih prihoda, izvršavanje rashoda i izdataka proračuna Županije te izradu godišnjeg i polugodišnjeg izvješća o izvršenju proračuna Županije,
  • analitičke i stručne poslove vezane uz proračun Županije – pripremu posebnih financijskih izvješća za potrebe upravnih tijela Županije,
  • predlaganje mjera za povećanje prihoda i smanjenja rashoda, utvrđivanje proračunskih ograničenja potrošnje utvrđenih na procjeni prihoda i primitaka te predlaganje mjera za uravnoteženje proračuna Županije,
  • vođenje knjigovodstvenih evidencija o izvršavanju proračuna Županije, knjigovodstvenih popisa imovine Županije, kao i drugih financijskih i knjigovodstvenih evidencija propisanih posebnim propisima,
  • provedbu postupka glede zaduživanja Županije i davanje jamstava, praćenje zaduživanja i izradu izvješća o stanju duga,
  • koordiniranje suradnje s Državnim uredom za reviziju prilikom nadzora financijskog poslovanja Županije, pripremu analitičkih izvješća i očitovanja na utvrđeni revizijski nalaz,
  • predlaganje mjera za unapređenje financijskog poslovanja Županije, uvođenje i koordinaciju sustava unutarnjih kontrola i načela dobrog financijskog upravljanja u upravnim tijelima Županije,
  • poslove riznice,
  • prikupljanje prijedloga upravnih tijela, izradu i predlaganje plana nabave Županije za tekuću godinu te njegove izmjene i dopune,
  • vođenje evidencije javne nabave i evidencije o sklopljenim ugovorima te izradu godišnjih izvješća za potrebe nadležnih tijela,
  • provođenje postupaka javne nabave za potrebe upravnih tijela Županije i ustanova kojima je Županija osnivač sukladno odlukama nadležnih tijela i postupka jednostavne nabave za potrebe upravnih tijela Županije,
  • pripremu očitovanja i drugih akata za potrebe Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave u žalbenim postupcima,
  • vođenje jedinstvenog registra svih ugovora Županije,
  • rješavanje u drugom stupnju po žalbama izjavljenim na upravne akte upravnih tijela gradova i općina iz područja poreznih prihoda,
  • izradu i provedbu akata kojima se uređuje financijsko poslovanje Županije,
  • sudjelovanje u provedbi projekata sufinanciranih iz fondova Europske unije i državnih tijela,
  • sudjelovanje u izradi strateških i ostalih dokumenata Županije,
  • druge poslove utvrđene posebnim zakonom, drugim propisom, aktom Županijske skupštine ili župana.


DOKUMENTI

 

Informacije

Ulica Stjepana i Antuna Radića 36, Sisak, Hrvatska

Kontakt telefon: +385(0)44-500-000

E-mail adresa:

Internet stranica: www.smz.hr

OIB: 82215698659

Dužnosnici

  • Ivan Celjak, mag. iur. - Župan
  • Mihael Jurić, dipl. ing. šumarstva - Zamjenik župana
  • Mirjana Oluić - Zamjenica župana iz reda srpske nacionalne manjine

pristupačnost mrežne stranice

© 2021 Sisačko-moslavačka županija. Sva prava pridržana. Izrada i održavanje BIT centar